adjö!

safarin blev jättelyckad. :D , emma och "gubben" som ledde safarin blev helförälskade. hon tyckte han var SUPERDUPERHET. yumi säger jag bara! det var massa weirdiga djur där, bl a noshörnar eller vad det nu hette :S - dom hade värsta kniven eller nått i pannan. :O , tydligen jättefarliga.
förlåt att jag inte skriver så mkt, det är mest emma som skriver just nu. det beror på att jag måste jobba. men jag tänker gå dit imorrn, sen skiter jag i det. min semester slutar egentligen nån gång i juli - kommer nog få sparken när jag slutar gå dit men vem bryr sig. :)
SAKNAR MATTE SÅ SJUKT MYCKET <33333 ..(killen jag dejtade asså) , ska på dejt med honom snart. lövly asså :D
imorrn ska jag och emma ut och festa. vi ska nog gå till donken tror jag. dom har ju typ öppet 23/8. annars, om dom stänger, kan vi ju alltid dra till 7-eleven. dom har iaf öppet dygnet runt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0