adjö!

oj, juste glömde att jag skulle skriva om min dejt. :D , det hinner jag nog göra innan jag sjunger för emma. :)
jag kom dit ungefär en halvtimme senare än vi skulle träffas. hans blommor var rätt vissna vid det här laget. vi skulle tydligen äta på nån flashing resturang vid parken. han hade reserverat ett bord till oss vid fönstret. det stog tända ljus och bröd och kryddor på bordet. (kryddorna var verkligen romantiska!) vi, eller snarare han, beställde lax med poatis och nån konstig sås. jag ville inte ha något - hade ju redan ätit middag - men han övertalade mig och sa att det ändå var han som betalade. som om jag inte skulle ha råd? tänkte jag. så jag beställde pyttepanna. men det hade dom ju självklart inte. han som jobbade där berättade att 'det här var en lyxresturang, ingen take out-kiosk.' , jag kan säga att jag blev jävligt förbanad då - INGEN är för fin för pyttepanna. jag sa att jag var en superkänd matrecensent och att om han inte gjorde pyttepanna till mig skulle jag ta bort alla deras fem stjärnor. (MUAHAHHAHAHAHA) , så jag fick min pyttepanna till slut.
kvällen flöt på, jag märkte att vi hade mer och mer i gemensamhet. t ex; vi älskar sköldpaddor, båda två har hund, vi har båda två haft en död sköldpadda i minst en vecka utan att märka att den var död, vi har båda två råkat döda en hund..... 
efter ca två timmar frågade jag om han gillade emma och då skrattade han och berättade att henne skulle han aldrig ens krama om han inte fick en miljon för det. efter det var det kärlek vid första ögonkastet.
mer hinner jag inte berätta, och mer får ni inte heller veta - men jag kan säga att vi ska på dejt igen snart :D ..antigen i helgen eller nästa vecka. ÄLSKAR HONOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0