adjö!

nu har jag fixat emmas frukost. det blev kaffe med wienerbröd, som jag sa förut. och sen ska jag nog ställa ett ljus på brickan också. då blir det SUPERDUPERFUPERMUPERFINT JUUUU!!!!!!! :'D ..fast kaffet kommer nog ha svalnat när jag går in och sjunger för henne, men men. ljummet kaffe får hon stå ut med. :)

jag vet faktiskt inte när vildmarkssaffarin börjar, borde nog kolla upp det. men det är iaf ett tag kvar. förhoppningsvis hinner emma skriva lite innan vi åker dit. ni saknar henne säkert så oerhört mycket att det gör ont. :/ , jag vet hur det känns. suck*      / förresten; guiden på vildmarkssaffarin ska tydligen vara en snygg man i emmas ålder. ska försöka para ihop dom. tog med en pruttkudde som jag ska försöka få honom att sätta sig på - emma tycker det är superhett med pruttande män. :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0