adjö!

heh, kom precis hem från dejten med BITFINGERSKÖLDPADDSMANNEN. jag vet att det kanske är lite sent, våran dejt började lixom klockan 19.00 igår. och jag kan säga att den var mycket bättre än jag trodde att den skulle vara! han, eller martin som han heter, berättade att han inte alls gillar emma och att hon bara hade gett honom tips på vad vi skulle göra idag på dejten. ops, sorry emma. (hon kommer nog bli rätt sur, jag har typ suttit och snackat skit om henne hela dan igår - tur att jag har en present till henne idag). berättar mer om dejten senare, hinner inte nu. :/
idag fyller faktiskt emma år. :D , grattis grattis grattis! vi ska på vildmarkssaffari idag - najs. men hon är inte vaken än, väntar antagligen på att jag ska komma och sjunga. och det ska jag faktiskt göra också. med frukost på sängen och allt. vilken exeptionell kompis jag är, tkr ni inte det? men hur som helst, måste gå och brygga kaffe nu och fixa wienerbröd. skriver mer sen, och då kommer säkert emma också. hare braaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0