adjö!

I'M THE MOST EVIL PERSON ON EARTH.
sådärja, har precis ätit. det blev potatis med korvstråganoff och sen tröståt jag lite choklad efteråt.. det känns bättre nu. ska gå om cirka en kvart. måste gå innan emma kommer hem. jag skicka ett sms till henne förut och skrev att hennes drömkille från college hade ringt och frågat efter henne och att han nu väntade på henne vid Sandy's. hon kommer nog inte bli överdrivet glad när hon märker att "drömkillen" i själva verket är MORFAR och en kille hon var ihop med i lågstadiet som hon verkligen hatar. det blir ett bra straff för att hon tar mina killar. >:)
gotta go now. önska mig lycka till på dejten och vi får hoppas att jag fortfarande vet hur man sätter den där högerkroken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0