adjö!

HOHOHO, ska snart iväg på min dejt med BITFINGERSKÖLDPADDSMANNEN!! men vet ni? emma hade tydligen också nån slags dejt med honom. när hon och brummelisa var och hälsade på de andra skölpaddorna från uppfödningen var han också där, och DE TOG EN JÄVLA FIKA TILLSAMMANS!!!!!!!! han är min emma, fattaru!!?
hur som helst, som emma (that bitch..) skrev förut så var jag och handlade kläder till dejten under dagen. hann även spionera lite på fanny från http://fannyys.blogg.se/ - som vanligt gjorde hon massa weirdo things.
jag ska ha på mig;
• svarta, tajta läderbyxor
• råsa, tajt linne med katter/tigrar på
• grå pälsväst (gucci ofc)
• mörkgråa pumps med typ glitter?
sen ska jag ha mitt hår uppsatt i en STENHÅRD KNUT, ASSÅ VERKLIGEN STENHÅRD. typ som lilla my's? eller proffesor maconegall, om nån har läst harry potter-böckerna. själv har jag läst varje bok minst tre gånger.
nej gott folk, nu måste jag gå och plocka upp brummelisas bajs. hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0