adjö!

Tjosan!!!
Nu har jag kommit hem från uppfödningen och jag hade verkligen superkul där!!! Och gissa vem som var där, Bitfingersköldpaddsmannen!!!
Jaja, det första vi gjorde var att fika och prata om hur det gick för alla med just deras sköldpaddor. mycket intressant att höra. Jag berättade självklart hur bra det går med Brummelisa och om hennes dop. Alla var väldigt imponerade av att vi hade döpt henne. När vi hade fikat klart släppte vi ihop alla sköldpaddor så att dom fick leka, Brummelisa hittade sin bästis som heter Totte. han var jättesöt, fast inte lika söt som Brummelisa!!!
När dom hade lekt ett tag tackade alla för sig och vi blev bjudna att komma dit när vi vill, Jag kommer nog ofta=)
Sist men inte minst vill jag bara säga att katrins blivande pojkvän=), är jättetrevlig så det ska nog gå vägen eller vad säger ni!
Uppdaterar sen
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0