adjö!

Tjosan!
Nu är jag hemma från uppfödningen och jag har haft det supertrevligt!!!
Vi var ett gäng som fikade och pratde om hur det gick för alla sköldpaddorna och gissa vem som var där, bitfingersköldpaddsmannen!!!
Jag berättade såklart om hur bra det gick med Brummelisa och om hennes dop. Alla var väldigt imponerade när dom hörde att vi hade döpt henne (stolt!).
Efter fikan släppte vi ihop all sköldpaddorna så att dom fick leka, Brummelisa hittade en bästis som hette Totte. Han var superdupersöt!!!!!!!!!
När sköldpaddorna hade lekt ett tag tackade alla för sig och vi blev välkomna att komma tillbaka när vi ville, jag kommer nog komma ofta=)
Och jag ska även skriva att Katrins blivande pojkvän=) var riktigt trevlig så det ska nog gå bra!
Uppdaterar mer snart

//Emma!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0