Adjö!

Godmorgon!
Idag ska Katrin på dejt med bitfingersköldpaddsmannen, SPÄNNANDE!!!
Katrin tycker att kan är väldigt handsome=)
Själv ska jag snart iväg på yogan, ska bli riktigt kul (I love it).
Efter yogan ska jag träffa dom från sköldpaddeuppfödningen för att prata om hur det går med Brummelisa, men man vet aldrig jag kanske även förelskar mig i en ny sköldpadda, så vi får se om jag får med mig nån hem...
Aja, vi hörs senare idag för mer fakta om kända bloggare och riktigt smaskigt skvaller!!!

//Emma

PS. Jag har även hört att Fanny (http://fannyys.blogg.se) ska till stallet och rida sin sköthäst magnum idag igen, hur orkar hon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0