adjö!

Har precis kommit hem från självförsvarskursen med majsan. Den fick avbrytas efter tio minuter.. allt tack vare våran kära majsan! Idag skulle vi köra kickboxning och träna på strypgrepp. Majsan tycker det är väldigt tråkigt eftersom hon redan kan strypgrepp. Så när vi skulle göra det sprang hon fram till en annan hund (en hane) och bet honom i rumpan. :O , sedan drog hon inom honom på toaletten och låste dörren. vi var tvugna att bryta upp den. när vi hade brytit upp den sprang hon fram till tränaren och tog stryptag på'na. så vi blev utslängda. WOPSY DAJSY!

imorgon ska jag på dejt med ni vet vem (om inte - läs de tidigare inläggen) på kvällen :D <3333333 , och på dagen ska jag och emma leta efter kända bloggare. än så länge har vi bara skrivit om fanny på http://fannyys.blogg.se/ , men det blir förhoppningsvis någon annan imorrn. ;)

nu ska jag äta den utsökta middan emma har lagat till mig! potatisgratäng med falukorvsoppa, pizzasallad och makaronistuvning. att dricka blir det nog annanasvin från -81. yumi, tack gumman. skriver kanske mer sen, vem vet? INTE DU, INTE JAG, INTE VI - NEJ, MEN HAN DÄRBORTA I RÖD TRÖJA GÖR. TRLALALALALALALALA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0