Adjö!

Pust!
Katrin har äntligen räddat mig från morfar. Han är verkligen oerhört påfrestande, han har typ precis berättat om hela sitt liv för typ femtioelfte gången, orkar verkligen inte mer. 
Fick dessutom precis veta av katrin att tant Anna snodde mina pengar, det är inte direkt första gången.
Aja hon kan väl inte hjälpa att hon är fattig, stackaren:´(
Nu tror jag att vi ska försöka köra iväg släkten för vi måste snart iväg på majsans kurs, ser verkligen fram emot den.
Nu måste jag verligen hjälpa katrin, morfar vägrar typ att gå innan han har fått berätta klart (suck).
Hur som helst skriver ikväll om hur kursen var!!!

See you soon!

// EMMA 


Kommentarer
Postat av: R y d b e r g

tack så mycket :) trevlig blogg ! Ska läsa lite nogare snart ;)

2008-06-08 @ 19:08:09
URL: http://mariaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0