adjö!


från vänster: EMMA OCH KATRIN. DU BETYDER SÅ MYCKET FÖR MIG. TACK FÖR HALSDUKEN JAG FICK I JULAS, FÖRESTEN.

yoyo, katrin's in the blogg! jag sitter här och myser med brummelisa. emma har ju berättat allt för er om hur det gick till när vi köpte henne. :) , (han som fick fingret avbitet.. jag ska på dejt med honom i övermorgon - SPÄNNANDE).
för er som tror att vi har något emot fanny på http://fannyys.blogg.se kan jag bara säga att vi inte har något emot henne på det sättet.. men vi råkar vara bloggrävare och vi måste göra våran plikt. 'you gotta do what you gotta do'.
nya zeelandresan närmar sig med stormsteg. nej hörni, nu måste jag gå ut och gå med majsan, hon håller på att skita på sig. later!

P.S.
alla smaskiga bilder på de kända bloggarna kommer snart! *dun dun dun*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0